Vrácení a reklamace

Reklamační proces - Vrácení zboží

ZDE si stáhněte reklamační formulář  a vyplňte jej. Zboží zabalte do originálního pouzdra a krabičky, ve které vám přišly. Nezapomeňte, prosím, přiložit veškeré doplňky včetně čistícího hadříku. Do balíčku vložte také vyplněný reklamační formulář a fakturu, kterou jste od nás obdrželi.

Zakoupené brýle můžete vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od doručení.  Pokud s nimi není něco v pořádku, prosíme abyste nám dali co nejdříve vědět na reklamace@gigaoptik.cz. 

Vyrobené produkty na míru (kompletní dioptrické brýle s zabroušenými čočkami dle Vašich individuálních parametrů) nelze vrátit ve 14 denní lhůtě v souladu s ustanovením § 1837 Občanského zákoníku č. 89/2012 a našimi obchodními podmínkami.

V obou případech nám, prosím celý balíček, zabalený podle výše uvedeného, pošlete na adresu: 

GIGA OPTIK s.r.o., Komerční 466, 251 01 Nupaky

  •  Zabalení a přeprava zásilky musí být bezpečná. Nemůžeme převzít odpovědnost za balíčky, které byly během přepravy poškozeny či ztraceny! Náklady na dopravu hradí zákazník. 

Přeprava, přebrání a kontrola zásilky může trvat až 10 dní. O všech krocích vás budeme informovat emailem. Na kompletní vyřízení reklamace máme až 30 dní, ale snažíme se řešit vše co nejrychleji.

  • Vaše peníze vám odešleme zpět ihned po dořešení reklamace. Nezapomeňte, že převod peněz může trvat až 5 pracovních dnů dle způsobu platby, vaší banky, atp.