Potřebujete poradit?

Výběr brýlí

Objednávka

Doručení poškozeného / nesprávného produktu+
Moc nás mrzí, pokud taková situace nastane. V případě, že obdržíte poškozený nebo nesprávný produkt, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který s vámi situaci co nejdříve vyřeší.
Doba vyřízení objednávky+
Objednávka slunečních brýlí a dioptrických obrub vám bude zaslána nejpozději 2. pracovní den od objednání. Výroba dioptrických čoček trvá 10 - 14 dní. Doba doručení je závislá na vybraném dopravci, avšak zpravidla doručení trvá 1-2 pracovní dny od předání dopravci.
Doba doručení dioptrických brýlí na míru+
Dioptrické brýle, kde se na přání zákazníka vyrábí dioptrická skla na míru, obvykle dodáváme v rozmezí 10-14 pracovních dní. Výroba a zabrušování čoček do vámi zvoleného rámu budou zahájeny téměř okamžitě po dokončení vaší objednávky na našich stránkách. Jakmile budou dioptrické brýle vyrobeny, budou odeslány přímo do vašich rukou.
Vrácení bez udání důvodu+
Odstoupení od smlouvy je možné do 14 dní ode dne doručení zboží. Následovné vyřízení může trvat až 14 dní od převzetí zboží od dopravce. V případě, že objednaný model nesplňuje vaše očekávání nebo vám nesedí, zašlete nám brýle zpět v původním stavu spolu s originálním příslušenstvím a my vám po kontrole produktu vrátíme vaše peníze. Na dioptrické brýle se skly na míru se vrácení bez udání důvodu nevztahuje.
Vrácení dioptrických brýlí na míru+
Pokud si zakoupíte produkt vyhotoven na míru dle vašich individuálních parametrů, není možné za takový produkt peníze vrátit. Samozřejmě, výjimkou je reklamace výrobní vady dioptrických skel nebo obrub.
Reklamace dioptrických brýlí na míru+
Pokud máte pocit, že vyrobené brýle nesplňují podmínky vámi zadaných parametrů (dioptrie, cylindr, osa cylindru atd.), prosím, pošlete nám je zpět. Jakmile brýle obdržíme, co nejdříve zjistíme, kde se stala chyba a jak daný problém vyřešit k vaší maximální spokojenosti.
Změny ve vytvořené objednávce+
Bohužel, jakmile svoji objednávku odešlete, již není možné změnit velikost, barvu produktu, metodu doručení ani způsob platby. Máte však možnost svoji objednávku zrušit a uskutečnit novou, pokud Vaše objednávka zatím nebyla odeslána. Je však potřeba kontaktovat náš zákaznický servis na tel.: +420 770 177 555. Jsme Vám k dispozici v pracovní dny 8:00 - 16:00.
Zrušení objednávky+
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, samozřejmě, můžete požádat o zrušení. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, sdělte nám číslo své objednávky a důvod zrušení. Vyřídíme vaši žádost co nejdříve (pokud již proběhla platba). V případě zrušení objednávky může trvat až 5 pracovních dní, dokud bude platba zobrazena na vašem účtu, v závislosti od vydavatele vaší platební karty nebo vaší banky.
Záruka+
Doba, kdy začíná plynout 2-letá záruka, začíná dnem, kdy převezmete vaše zboží.

Další informace

Nákup bez DPH+
Vzhledem k našim všeobecným obchodným podmínkám možnost nákupu bez DPH nenabízíme.
Nákup na firmu a obdržení faktury+
Tento způsob nákupu naneštěstí není na našich webových stránkách optimalizován a možnost „nakupovat na firmu" při objednávce není možné zvolit. Pro nakupování na firmu postupujte dle kroků uvedených níže:
  • Odešlete objednávku jako běžný zákazník
  • Jakmile obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a požádejte o změnu fakturačních údajů.
  • Nezapomeňte nám sdělit název společnosti a všechny daňové informace, abychom mohli správně aktualizovat vaše fakturační údaje Vaše faktura vám bude zaslána prostřednictvím e-mailu.
  • Faktura vám bude zaslána ihned po zaplacení.