Tommy Hilfiger… Kdo to je a jak to, že ho všichni známe?
Shodneme se, že značku Tommy Hilfiger zná každý, nebo o ní alespoň slyšel. Ještě aby ne, formuje svět módy již od roku 1985 a po celou dobu si drží nejen svůj styl, ale i kvalitu.
Značka sama sebe definuje jako průkopníka klasického amerického stylu s moderním nádechem. S tím nemůžeme nic jiného než souhlasit. Nadčasové kousky z dílen této značky, stále nevycházejí z módy, ať už se jedná o brýle nebo oblečení.
V DNA této značky najdete červenou, modrou a bílou barvu. Možná je náhodou, že stejné barvy má i vlajka USA, kde byla značka založena, konkrétně v New Yorku, tehdy 34letým Tommym Hilfigerem. Jeho sourozenci Andy a Billy se dali cestou hudby, to však nebylo nic pro Tommyho, kterého móda zajímala od mládí mnohem víc než muzika. Tak v roce 1971 založil svůj vlastní obchod, který však v roce 1977 zbankrotoval. To ho ale nezastavilo. Již za dva roky založil společnost novou, Tommy Hill, a následně ještě dvě další, které se zaměřovaly na dámskou módu.
Společnost, jak ji známe dnes, zaznamenala obrovský úspěch již rok po založení, a to kolekcí pánských obleků, která se setkala s nevídaným úspěchem. Díky tomu si značka mohla dovolit rozšířit svůj sortiment na další módní segmenty, počínaje dámským a dětským oblečením, přes obuv a doplňky, jako jsou brýle nebo parfémy. Začala spolupracovat s celebritami. Její nejviditelnější spolupráce byla podepsána v roce 1994, a to s rapovou ikonou Snoop Doggem. Tím se povědomí o značce ještě více rozšířilo a přineslo popularitu a uznání.
Tommy Hilfiger není značka, která by hýřila extravagancí. Drží si solidní styl a kvalitu, podpořenou zajímavými detaily. Stojí si za tím, že módní trendy vznikají na ulici, a ne v návrhářském studiu. Poslouchá, co její zákazníci chtějí, a podle toho upravuje i nové kolekce. Tím je zajištěno i pohodlí a praktičnost. Jak jednou okusíte kousky této značky, už nebudete chtít nic jiného.