FAQ - Často kladené otázky
Kdy obdržím svoji objednávku?
Objednávka slunečních brýlí a obrub vám bude zaslána nejpozději 2. pracovní den od objednání. Doba doručení je závislá na vybraném dopravci, avšak zpravidla doručení trvá 2-3 pracovní dny od předání dopravci.
Jaká je odhadovaná doba doručení dioptrických brýlí na míru?
Dioptrické brýle doručíme do 14 pracovních dní.
Výroba a zabrušování čoček do vámi zvoleného rámu budou zahájeny téměř okamžitě po dokončení vaší objednávky na našich stránkách. Jakmile budou dioptrické brýle vyrobeny, budou odeslány přímo do vašich rukou.
Mohu svoji objednávku měnit?
Bohužel, jakmile svoji objednávku odešlete, již není možné změnit velikost, barvu produktu, metodu doručení ani způsob platby. Máte však možnost svoji objednávku zrušit a uskutečnit novou, pokud Vaše objednávka zatím nebyla odeslána. Je však potřeba kontaktovat náš zákaznický servis - tel.: 770 177 555.
Lze objednávku zrušit?
Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, samozřejmě, můžete požádat o zrušení. Kontaktujte prosím náš zákaznický servis, sdělte nám číslo své objednávky a důvod zrušení. Vyřídíme vaši žádost co nejdříve (pokud již proběhla platba).
V případě zrušení objednávky může trvat až 5 pracovních dní, dokud bude platba zobrazena na vašem účtu, v závislosti od vydavatele vaší platební karty nebo vaší banky.
Mohu zrušit objednávku, která byla již odeslána?
Po odeslání zásilky již Vaši objednávku zrušit nemůžeme.
Pokud chcete zrušit její doručování, doporučujeme vám spojit se přímo s přepravní společností, která vaši zásilku doručuje a poprosit ji o zaslání balíčku zpět jeho odesilateli. Pokud společnost vaši žádost nestihne zpracovat, můžete balíček odmítnout při jeho doručování a bude nám zaslán zpět na naší adresu.
Jakmile obdržíme zásilku, spojíme se s vámi a vyřídíme vrácení peněz.
Obdržel(a) jsem poškozený/nesprávný produkt, co mohu dělat?
Moc nás mrzí, pokud taková situace nastane. V případě, že obdržíte poškozený nebo nesprávný produkt, kontaktujte prosím náš zákaznický servis, který s vámi situaci co nejdříve vyřeší.
Mohu nakupovat na firmu a obdržet fakturu?
Tento způsob nákupu naneštěstí není na našich webových stránkách optimalizován a možnost „nakupovat na firmu" při objednávce není možné zvolit.
Pro nakupování na firmu postupujte dle kroků uvedených níže:
- Odešlete objednávku jako běžný zákazník
- Jakmile obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, kontaktujte prosím náš zákaznický servis a požádejte o změnu fakturačních údajů.
- Nezapomeňte nám sdělit název společnosti a všechny daňové informace, abychom mohli správně aktualizovat vaše fakturační údaje
- Vaše faktura vám bude zaslána prostřednictvím e-mailu.
Faktura vám bude zaslána ihned po zaplacení.
Mohu u vás nakoupit bez DPH?
Vzhledem k našim všeobecným obchodným podmínkám možnost nákupu bez DPH nenabízíme.
Odkdy začíná plynout záruka na moje brýle?
Doba, kdy začíná plynout 2-letá záruka, začíná dnem, kdy převezmete vaše zboží.
Je možné vrátit brýle, které jsem obdržel(a)?
V případě, že objednaný model nesplňuje vaše očekávání nebo vám nesedí, zašlete nám brýle zpět v původním stavu spolu s originálním příslušenstvím a my vám po kontrole produktu vrátíme vaše peníze.
Pro zobrazení úplných instrukcí k vrácení, klikněte zde.
Pokud si zakoupíte produkt vyhotoven na míru dle vašich individuálních parametrů, není možné za takový produkt peníze vrátit. Samozřejmě, výjimkou je reklamace výrobní vady dioptrických skel nebo obrub.
Jak je to s reklamací dioptrických brýlí na míru?
Pokud máte pocit, že vyrobené brýle nesplňují podmínky vámi zadaných parametrů (dioptrie, cylindr, osa cylindru atd.), prosím, pošlete nám je zpět. Jakmile brýle obdržíme, co nejdříve zjistíme, kde se stala chyba a jak daný problém vyřešit k vaší maximální spokojenosti.
Více informací na toto téma najdete v našich Obchodných podmínkách.