FAQ - Často kladené otázky

Mohu svoji objednávku měnit?

Bohužel, jakmile svoji objednávku odešlete, již není možné změnit velikost, barvu produktu, metodu doručení ani způsob platby. Máte však možnost svoji objednávku zrušit a uskutečnit novou, pokud Vaše objednávka zatím nebyla odeslána.

Lze objednávku zrušit?

Pokud Vaše objednávka ještě nebyla odeslána, samozřejmě, můžete požádat o zrušení. Kontaktujte prosím náš Zákaznický servis, sdělte nám číslo své objednávky a důvod zrušení. Vyřídíme Vaši žádost co nejdříve a odešleme Vám potvrzení o vrácení peněz (pokud již proběhla platba).

V případě zrušení objednávky může trvat až 5 pracovních dní, dokud bude platba zobrazena na Vašem účtu, v závislosti od vydavatele Vaší platební karty nebo Vaší banky.

Mohu zrušit objednávku, která byla již odeslána?

Po odeslání zásilky již Vaši objednávku zrušit nemůžeme .

Pokud chcete zrušit její doručování, doporučujeme Vám spojit se přímo s přepravní společností, která Vaši zásilku doručuje a poprosit ji o zaslání balíčku zpět jeho odesilateli. Pokud společnost Vaši žádost nestihne zpracovat, můžete balíček odmítnout při jeho doručování a bude nám zaslán zpět na naší adresu.

Jakmile obdržíme zásilku, spojíme se s Vámi a v případě, že jste objednávku zaplatili předem, vyřídíme vrácení peněz.

Obdržel(a) jsem poškozený / nesprávný produkt, co mohu dělat?

Moc nás mrzí, pokud taková situace nastane. Tyto případy jsou zřídkavé, no jestli se vyskytnou, řešíme problém se zákazníkem okamžitě po oznámení.

Mohu nakupovat na firmu a obdržet fakturu?

Tento způsob nákupu naneštěstí není na našich webových stránkách optimalizován a možnost „nakupovat na firmu" při objednávce není možné zvolit.

Pro nakupování na firmu postupujte dle kroků uvedených níže:
• Odešlete objednávku jako běžný zákazník
• Jakmile obdržíte e-mail s potvrzením objednávky, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis a požádejte o změnu fakturačních údajů
• Nezapomeňte nám sdělit název společnosti a všechny daňové informace, abychom mohli správně aktualizovat Vaše fakturační údaje
• Vaše faktura Vám bude zaslána prostřednictvím e-mailu

Upozorňujeme, že v případě platby na dobírku, nemůžeme vystavit fakturu za objednávku před doručením produktu. V tomto případě obdržíte fakturu na Váš e-mail hned poté, co bude zásilka doručená a zaplacená.

Mohu u vás nakoupit bez DPH?

Vzhledem k našim všeobecným obchodným podmínkám možnost nákupu bez DPH nenabízíme.

Odkdy začíná plynout záruka na moje brýle?

Doba, kdy začíná plynout 2-letá záruka se liší na základě způsobu platby.

Pokud si zvolíte platbu na dobírku, Vaše záruka začíná plynout ode dne, kdy za objednávku zaplatíte doručovatelské společnosti a brýle převezmete.

Pokud se rozhodnete za Vaši objednávku zaplatit předem (kreditní/debetní karta), Vaše záruka začíná plynout ode dne, kdy objednávku uskutečníte a zaplatíte.

Je možné vrátit brýle, které jsem obdržel(a)?

Ano, nabízíme možnost vrácení zboží až do 30 dní ode dne doručení. Následovné vyřízení včetně zpracování refundace může trvat do 14 dní.

V případě, že objednaný model nesplňuje Vaše očekávání nebo Vám nesedí, zašlete nám brýle zpět v původním stavu spolu s originálním příslušenstvím a my Vám po kontrole produktu vrátíme Vaše peníze.

Pro zobrazení úplných instrukcí k vrácení, klikněte zde.

Dioptrické brýle doručíme do 12 - 14 pracovních dní.

Výroba a zabrušování čoček do Vámi zvoleného rámu budou zahájeny téměř okamžitě po dokončení Vaší objednávky na našich stránkách. Jakmile budou dioptrické brýle vyrobeny, budou odeslány přímo do Vašich rukou.

Pokud si zakoupíte produkt vyhotoven na míru, jako je to v případě dioptrických čoček zabroušených dle Vašich individuálních parametrů z objednávky, naneštěstí, za takový produkt nelze peníze vrátit. V takovém případě se zákazníkovi vrátí peníze pouze za rám. Samozřejmě, výjimkou je reklamace výrobní vady dioptrických čoček.

Pokud si přejete ponechat své čočky, po zaslání brýlí zpět k nám budou čočky profesionálně vybrány z rámu, a poté odeslány zpět k Vám. Takové čočky však nedoporučujeme používat pro další brýle, jelikož byly vyrobeny přímo do konkrétního typu obrouček.

POZNÁMKA: Po přijetí objednávky brýlí včetně dioptrických čoček vyhotovených na míru nelze při zrušení objednávky, pokud již začal proces zábrusu, požadovat vrácení peněz za čočky, A to ani v případě, že objednávka ještě nebyla vyexpedována.

Více informací na toto téma najdete v našich Obchodných podmínkách.